maandag 6 maart 2023

Variatie op flexipopje

Dit popje is een variantie op het Flexipopje uit de post van 23 januari 2021

Altijd blijf ik zoeken naar veranderingen, verbeteringen of meer details en nieuwe technieken.

Deze keer heb ik mijn aandacht gericht op het Flexipopje.

Een heel lief zacht popje van 30 cm groot, wat zo flexibel is dat het in allerlei houdingen neergezet kan worden en waar ik op 23 januari 2021 een post over gepubliceerd heb.

Zo op het eerste gezicht is er weinig verschil te zien met het oorspronkelijke flexipopje maar zonder kleding ziet dit popje er toch heel anders uit en voelt ook anders.

De nieuwe variant flexi popje is steviger opgevuld en daardoor vormvaster.

Daarnaast heeft het knikpunten bij de knieën en ellebogen waardoor nog steeds super beweeglijk.


Doordat het popje steviger opgevuld is ontstaan er ook wat meer rondingen bij de buik en billen.


Het resultaat is dus een popje met meer vorm, stevigheid en evengoed net zo flexibel als het oorspronkelijke flexipopje.

Kwalitatief gezien zit er geen verschil tussen de popjes, persoonlijke voorkeur is eigenlijk het enige verschil.

Omdat ze het zonder kleding best koud heeft, heb ik haar maar snel aangekleed en een vriendinnetje gegeven om mee te spelen........








3 opmerkingen:

  1. Ik zou heel graag het patroontje willen van het jurkje vestje en broekje groetje gerrie sneijers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes de 2 popjes!
    Hoe kan ik ze bestellen,kopen?
    En de patroontjes voor hun jurkjes?
    Groeten
    Tineke van der Vreede.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze popjes hebben een nieuw adres gevonden. Onder het tabblad verhuis popjes vind je de beschikbare popjes en onder het tabblad patronen popjes vind je een kleding patroon. Als je geïnteresseerd bent mag je een mailtje sturen naar piendesign@ziggo.nl

      Verwijderen